gårdagen ett stort + tänk hur jävla kul man kan ha utan alkohol

haha , dagen i går var perfect.
först skolan och efter de åkte vi till a-berg.
sen gick jag och julia och trog bussen ner på stan. l

köpte godis och lite sånt.
tog bussen hem till hedesunda:D
daniella kom på vid ramna .
väl hemma mamma och lasse drog ganksa snart.
började fixa lite mat (tacos) men vi hade ingen majs och de skulle jag absolut ha !
så på med varma kläder och drog ner till ICA.
köpte majs hem och förs som fan.
gjorde ordning mat.
satt och åt en stund.
sen vid datorn.
kollade på film .
ute med hunden ett tag tog lite flummiga bilder.
tänk hur kul man kan ha utan alkohol?

haha , sen somnade jag och mamma och lasse kom hem.
gick ner och dom började kolla på en ny film.
jag somade lika fort som jag kom ner.







nu i dga har vi bara tagit de lungt.
snart ska vi till daniella osså sover vi där!

hörs mer sendare!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0