fredag 16 oktober

shiiiit , nu är de snart den 18  och de innebär att jag blir 13.
haha , fattar faktiskt inte att jag är 12 fortfarand ?
men i allafall är jag hemma i dag igen och vilar ut de sista sjuka i mej.
så på måndag är jag tillbaka.
nu ska jag hjälpa till och städa lite grann.
mormor morfar farmor farfar anna och micke kommer i kväll och ska fira mej och så bjuder vi på middag.
de var otrolig länge sedan jag träffade mormor och morfar och de ska bli kul att få träffa dom.
de ska bli lite sri lanka mat och mys :)
men iaf ska jag städa skriver mer efter städningen






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0