frågan är?

finns de nå rekord på klantighet?
om inte skulle jag kanske ta och starta en egen liten sådan lista.
haha , förs i dag efter skolan slog jag mej själv med mobilen på läppen så jag började blöda.
de gjorde as ont.
sen skulle jag hämta min lillebror på helges.
osså började han jaga mej till bilen.
och så klart var de om vem som skulle få sitta ifram.
och jag som aldrig kan ge mej.
(jag gav mej i dag )
gav ju såklart allt typ kom i fullfart och dunkade på bilen.
så kommer bror efter och trycker till så att jag gör illa läppen igen och biter mej i tungan -.-
har därför inte ätit middag i dag för att jag inte kan för de gör så jävla ont -.-
hahah , men end¨å fast jag sitter här med någon slags salva över kladdad på hela jävla läppen så fnissar jag lite när jag skriver de här patetiska inlägget.
vilken jävla tur att de inte är så många som inte känner mej som läser...

men för er som bara råkade komma in på min blogg!!!


HAHA här har ni nog sveriges klantigaste ! :D






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0