förlåt (a)

haha , ja ni kanske märkte att de inte var nå inlägg i går!
JAJA , jag har har en bra förklaring.
jag va med julia igår och vi hade chilldag , jag pluggade och julia satt vid datorn -.-
så 10 över (bussen kommer halv) så sa jag till julia att vi skulle åka.
kvart i var vi nere och började leta efter cykelnyklarna ..
hittade dom inte fick börja gå.
precis när vi börjar närma oss ser vi bussen åka för bi! -.-
så jag sov hos julia i går natt.
mysigt att ligga och fnittra i din lilla säng pjullis.
somnade runt 11 döds trött som jag va.

i dag vare skola som vanligt.
massa skit som hände.
men i allafall så efter skolan hämtade mamma mej vi åkte till banken och fixade lite där.
hem och jobba (har tjänta 150 kr på en timme ganska nöjd.
så idag har jag fixa bank kort leg , och lämnat in pengar .
har pluggat och snart ska jag läsa igenom sakerna en sista gång och kolla på gray's.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0