familjen sjuk

vaknade upp runt 11 i dag och gick upp.
la mej  soffan och somnade om igen.
vaknade runt ett igen och åt de enda jag kan få i mej när jag är sjuk knors köttsoppa.
ligger ner bäddad i soffan med näsdukar astma medecin.
ett glas vatten på bordet.
problemet med denna dag är att de inte bara är jag som är sjuk uttan alla andra i min familj oxå..
haha , så nu är de alfred(min bror) som har dosan så nu är de stargate sg1 på tv -.-
men som sagt de går i varv och snart är den min (a)
nu ska jag resa på mej och kolla på lite saker mamma har fått hem!
kommer kanske inte nå mer info om min dag för de blir väl samma sak tv och sova?
får se hur de blir




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0