20.30

skolan helt ok.
efter de var de någon äcklig fjortis som hade kallat daniella "fladderfitta" ?
haha vilket jävla ord?
så jag julia anton och nåra till fick psyk och "pratade" med henne..
efter de tog jag julia daniella anton bussen ner på stan gick där med dom.
efter de tog jag bussen hem vid 17.20.
träffade ingrid på bussen och pratade med henne .
cyklade hem i de is kalla vädret.
frös i hjäl.
hem och fick nygräddade vofflor av älskade pappa (lossas)
åt och började städa.
nu sitter jag här och har bestämt mej för att göra matteläxa.
den ska vara klar prik
nu är de dags för plugg!

haha , 18 dagar kvar




hah nu är de dags att plugga  !






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0