tisdag & onsdag

haha ja en underbar dag!
skolan först de var ganska jobbigt mitt humör gick ifrån att vara på topp till trött till deprimerad..
inte bra , men så blire ibland.
då tackar man riktiga vänner (A)
efter skolan kom mamma och hämtade mej och julia.
vå åkte till din sko i hemlingby.
efter de så gick jag till moster och hämtade nycklarna till huset.
gick ner på stan och träffade storebror .
fikade med honom och pratade om allt och lite till så jävla skönt..
och sen gick vi på stan.
försökte få han att säga att han älska mej men de var ganska svårt.
först så fick jag försöka hålla kvar honom..
efter de lyfte han upp mej på ett räcke som är ner till gavleån osså höll han på att luta mej över kanten osså vidar..
haha sen så satte jag han  på en blöt bänk tillslut sa han de och då var jag nöjd...
haha gick hem till gittan och sov där


gick upp och gjorde mej ordning.
så åkte vi till julia och hämtade henne åkte till praoen 4sign.
gjorde en skylt osså massa annat!
ahah , sen kom bror och mamma och hämtade oss.
då kan han ju förstås inte erkänna  aatt han hade sagt att han älsade mej-.-.-
gick till jb och plugga sen hem oh åt nu ska jag fixa mej och kolla på grays :D


/sheila

Therese

Hejsan :)



Besök http://theezzan.blogg.se

och följ bloggen via bloglovin <3



Kramisar

2009-11-26 | 20:24:35 | http://theezzan.blogg.se/
E L I N

ville du ha hjälp med bloggen ? :):):)

2009-11-27 | 18:25:41 | http://elinvanamnet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0