take me back!

åååh , vad jag saknar srilanka!
all släkt , värmen naturen asså allt!
jag älskar värkligen att gå på stranden när de är solnedgång.
plocka snäckor och springa i vattnet på morgonen.
de var nästan fem år sedan jag var i srilanka och jag saknar de som fan.
jag älskar kläderna och tyget på sari!
låg i soffan osså kom jag på att jag älskar doften av srilanka tyget..
gick ner och hittade mina saris!

tog några bilder på tygena och sarisarna , sari är som en klännig alla kvinnor i srilanka bär..







INTE dom finaste bilderna men men , nu ska jag nog sova godnatt..

/sheila






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0