sorry I am still alive

haha , så lätt blir man inte av med mej inte.
veckorna har vargit fulla med saker som jag bara har varigt tvungen att göra.
haft fullt upp med livet och skola vänner ..
kom på att de är ju typ livet...
men nu är jag väl skapligt närvarande och fattar lite mer en vad jag gjort.

men iaf kan jag inte lova mer en att jag ska skriva så ofta jag kan och sen ska jag försöka slänga upp någon bild då och då 

jag har varigt borta mycket för trassel i livet
en sak har jag lärt mej..


om man blir besviken på någon man älskar riktigt mycket kan man förlåta.
älskar man någon riktigt mycket kan man släppa taget.
och älskar man någon så mycket att de pirrar i hela kroppen varje sekund den är i närheten då är man tamefan kär.
MEN om den man älskar inte älskar tillbaka kan man lära sej leva med det.
om man älskar någon riktigt mycket och är kär på riktigt kan man förlåta släppa taget och vara äkta vänner..

allt de där har räddat mej den här senaste veckan..

lämna inte livet med ett trasigt hjärta.

/sheila






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0