oherregud

hahah , i dag tog vi sprutan mot svininfluensan :)

haha de var så jävla kul först var matilda as rädd osså kom HEDVIG :@ ut och skrek att de gjorde ont..
matilda blev ju inte direkt lungare för de -.-
men inne i de där rummet alla väntade på att få g¨in..
alla var as nervösa -.-
själv satt jag där lugn AS HELL och när sköterskan frågade om någon kunde komma in själv reste jag mej upp och gick in :D

sköterskan och min konversation.

S: hej är du närvös?
J: hej , haha nej inte direkt..
S andades ut :''D
S: vart bor du ?
J: hedesunda
S; vad gör du på fritiden?
J: inget speciellt.
S: okej nu ska jag ta sprutan vill du kolla bort när jag tar den eller vill du kolla?
J: haha kolla annars missar jag ju de roliga :p

haha stakars dom som fick ta resten av min dramaqueen klass :p

men nu mår jag illa har ont i kroppen och tror jag har lite feber..
ska vila och göra läxor

/sheila






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0