måndag 23/11-09

CHA !

så här på kvällskvisten så är jag otroligt trött och älskar att komma hem och sätta på mej min mjukisdress och ta en kopp tee och lyssna på lite härlig musik.
i dag var bara inte min dag :/

asså själva dagen var helt ok , först skolan jag kände redan då att jag inte skulle orka
 mer en att vara hyperaktiv ^^
efter de så gick jag med rebecca G ner på stan gick runt där med henne och efter ett tag så träffade jag älsakde bror :)
gick med han en yttepytte stund och sen åkte jag hem.
gick ner och skulle duscha och så ringde selma och rebecca E och ville träffas ett tag .
på med kläderna och ut och gå med dom.
hem och sitter här.
bröt ihop bara så där endå jag saknar min syster och en saknad så stor då blir man enam för man oftast sörjer för mycket.
men med underbara människor omkring sej känner man sej ofta tyg..
vart man en vänder sej har man en axel att gråta på
i morgon ska jag få träffa älskade bror och fika lite med han ..
han kan nog lyssna på mina problem och lösa dom!

dagens låt blir nog en låt lillasyster hade valt..






julklapps tips börjar jag nog med på första advent..

dagens +

träffa älsklings bror
underbara mäniskor  (anton som lyssnade)

dagens -

mitt jobbiga humörssvägning.
alla tårar och saknad av lilla syster..

/sheila






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0