jobbig dag...

vaknade först runt 11 gjorde mej iårdning.
åkte med pappa och bror till valbo och köpte in present till brors kompis.
pappa sjusade mej till tilda.
var där en stund sen gick vi ner på stan.
gick runt där ett tag gick hem till tilda.
hon åt och sen gick vi runt och runt och bara pratade.
åkte hem med 20 över 8 bussen
nu är jag hemma och funderar på att göra något men vad ?

/sheila



marina

Såg på Linda Hallberg blogg att du använder Mary Kays acne serie.. Jag försökte handla det till min lillasyster som e 16 men då sa min konsult att den serien är avsedd för dom som har vuxenacne o är inte att rekommendera till så unga personer, utan då skulle den serien som heter classic basic vara att rekommendera. Så jag handlade produkter ur den serien som passar för fet och acne-hy. Hör med din konsult igen tycker jag.

2009-11-18 | 18:43:19 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0