hur i hela friden?

dagen var helt ok , men de var ju måndag och så klart deppig AS HELL!
och trött som fan men dagen rullade på och efter skolan gick jag ner på stan med julia och matilda.
va med julia och vi fikade mysigt mysig :)
tog bussen hem och bäddade ner mej i soffan.
tog en varm dusch och fyfan va skönt de va.

skulle gå och lägga mej nu så lägger jag mej ner i sängen och tycker e kändes värsta konstigt..
reste mej upp då ligger fan halva madrassen på golvet
hur i hela friden sover jag?

nu har jag rättat till sängen och ska somna ennu en natt till min spotify lista! :)

syster på bilden


nu ska de sovas godnatt

/sheila






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0