hmm , funderade lite..

ja allihopa!
satt här och funderade vad är inte en söndag utan lite nytt på bloggen?
jag funderade på lite med dagens låt , dagens +/- , julklapps tips hur verkar de?
jag tänkte iaf börja med de i dag! :D
men dagen har vart helt ok.

blev väkt av mamma runt 12 gjorde mej i ordning och sen så åkte vi till gävle.
köpte träningsskor och bh , skulle knäppt kort på dom men hittar tyvär inte min kamera..
efter att vi gått runt och kollat på massa kläder och annat skoj gick vi upp och gymade!
shiiiit va de var skönt :) man känner sej helt plötsligt mycket bättre...
åkte hem och kollade på tv , har pratat lite med min efterlängtade storebror !
saknar dej pullan :)
nu funderar jag på vilken låt som ska bli dagens låt ?


dagens +
ett samtal med storebror.
dagens shopping och tränning.

dagens -
att vara pank och att de finns så otroligt mycket snyggt i affärerna som man vill ha.
att sakna bror så mycket (a)

haha de var ett jävla tjat om den där jävla brodern :D

dagens låt blir

 happy med leona lewis


/sheila




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0