godnatt

ja nu har jag och lasse ( lossas pappa) kollat på gadiator as bra film..
tyvär missade jag lite i början som jag sedan förstog var gansak synd.
förstod liksom inte men bra AS HELL  ska fortkätta kolla i morgon.
ska försöka sova lite nu och vara lite utvilad i morgon för då ska jag släppa på tyglarna och ge emil dom så ska han bestäma..

har ni någon i eran närhet som kan ta era tyglar i svåra situationer?..

jag är iaf otroligt glad att jag har de för ibland kan man behöva prata ut med en vanlig männsika och inte gå till en kurator/psykolog och sitta i ett litet rum med täkningar eller afisher och en röd soffa en kvinna med ordentligt uppsat hår och kavaj som sitter och skriver ner allt...
haha , ja de är ungefär de jag ser som en psykolog.
inte för att de är dåligt eller så men bara de att jag är ganska trött på detta..
juste detta skulle bli ett kort godnatt inlägg för att jag sedan skulle kunna skriva lite dagbok.
hehe , har kommit på att de är ganska bra att skriva av sej  ibland i en bok som du sedan kan bränna upp eller lägga i en kartong och sedan läsa när du har egna barn och kan få lite tillbaka syn och se hur du kände och tyckte när du var tonåring kan ju inte påstå att de är lätt eller har jag fel?
internett är ju en platts där allla kan läsa vad du vart med om underdagen och läsa hur du tänker osv.
ganska creeepie? men endå är ju en blogg ganska trevligt oxå..
de blir ju som en dagbok lite minder personlig men endå personlig.
ganska viktigt att man inte delar med sej för mycket om sitt liv kanske me VEM BRYR SEJ?

jaja , nu ska jag försöka avsluta de hät inlägget som blev ganska kul att skriva!
jag önskar iaf er alla en underbar natt hoppas alla sover gott osså kikar ni in här i morgon igen!

godnatt
/sheila




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0