fredag 13 november

fredag den 13 !
någon otur för er , jag har klarat mej en så länge
..

skolan tre lektioner eller två och en halv .
orkade inte mer satt jag åkte hem.
la mej i soffan och somnade , julia väkte mej av sitt sms -.-
när jag är "sjuk" så har jag alltid svårt att somna
sen låg jag och kollade på tv flera timmar.
slumrade till lite då och då.
sen åkte jag med mamma och hämtade lillebror och handlade.

runt sex åkte jag till selma en yttepytte stund, vändetyp efter en kvart.
vi åkte hem till mej och åt , sen åkte vi till hennes mamma och kollade på film.
har precis kommit hem och nu sitter jag med farmville , fishville och happy aquarium..
haha kul liv , känner att jag va lite sjuk i dag är heeelt slut nu och ska bara vänta till 11 för då har fiskarna på fishville växt färdigt och planterna på farmville växt färdigt..
hahah , jaja nu ska jag iaf kolla på de sista av morden i midsommar.

kram på er så länge

bjuder på en bild , alfred jag och maneesha sommaren 2008 :)



/sheila






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0