fars-dag

i dag vaknade jag upp hos julia och sen fixade vi oss och gick ner på stan.
jag köpte en liten present till pappa .
åkte hem med mamma och elias , elias hade köpt en hamster eftersom att vårt marsvin dog.
så när vi komm hem fixade vi "östens" bur.
fråga mej int om namnet elias döpte den.
efter de åt jag lite mat och kollade på alla kanal5 repriser.
sen kom pappa hem och han fick sina presenter.



boken fick han av mej och de andra av oss alla tre.
nu sitter jag och kollar på one tree hill.
sen blir de gossip girl och sen ska jag städa lite...

i morgon blir de skolan igen fyfan va helgen går segt...

men ha de så bra ikväll allihopa<3

/sheila




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0