absolutely, she made my day

CHA BLOGGEN!

själv är jag en sådan människa som behöver bekräftellse (typ heela tiden)
som ärven kan vara riktigt jobbigt..
folk måste hela tiden säga hur bra jag är och allt de där man kan behöva höra ibland.
och om de kommer en ironisk komentar typ fan va ful du är  tar jag åt mej fast en att jac vet att dom bara är ironiska.  
 osså får man en sådan där rolig komentar som får en att lyfftas 5 steg på 3 sekunder.
bara några ord va fin du är hahahah , ja de gjorde faktiskt min dag i dag (a)

dagen var otroligt rolig!
skola först och sen gick jag julia och felicia hem till henne.
där satt vi vid datorn pratade osv.
julia och jag gick ner på stan en snabbis och sen tillbaka till felicia!
hahaha , de roligaste på dagen måste vart när jag fick en sån grym mensvärk jag trodde seriöst jag skulle dö..
och jag som aldrig brukar må illa börja må as illa..
satt och försökte peta i mej lite mat hos felicia som slutade med att jag fick kuta till toan och spy..
efter de borstdade jag tänderna och fortsatte äta mådde as bra efter de ^^
låter kanske helt sjukt men fyfan va kul de va ^^
efter att vi ätit och bara mysigt så åkte jag hem med 20.20 bussen hem.
gjorde mej i ordning och kollade på paradise hotel fattar inte hur fan man kan vara så patetisk...
shiiiiit asså?!
men iaf nu ska jag nog fan sova?
hahah

dagens låt blir

as gammal låt men så jävla skön!

dagens +
mysigt sällskap!

dagens -
otroligt trött

/sheila






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0