tisdag & onsdag

i går va jag med julia hela dagen :)
på kvällen åkte vi till mej och sov där julia fick oxå sin julklapp fyra bilder på hur hon såg ut när hon fick den

haha sen somnade vi ganksa tidigt i går kväll.
gjag gick upp runt 11 åkte tolv julia tog en senare buss.
åkte och fixade en liten sak till två.
tre gick jag med mamma och väntade när hon tog hål i näsan.
sen kom julia gick runt och köpte de här


alla småpilar är vad jag fick i julklapp av julia allti i dën rosa rutan är oxå från julia restenköpte jag själv
haha nu är jag barnvakt och ska väl vara de en stund till :)
sa ju att jag skulle knäppa kort på mina julklappar men så blev de inte

vi har drukigt champange

hare bra






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0