SNÖÖÖÖ ?!

men vafan?
snön har alltid varigt bladnd de bästa jag vet.
men i år var snön inte riktigt på min sida.
första dagen de var snö i gävle började med att jag först ramlade på min stentrappa och slog svanskotan.
sedan nör jag skulle gå till bilen för att mamma skulle sjusa mej till bussen halkar jag under bilen och slog hakan.
sen när jag kom fram till bussen halkade jag igen.
har blivigt snömulad flera gånger och de är inte kul.
hur tycker ni de är med snön?
bara jag som blivigt snömulad?

dagen var helt ok annars men shiiitt de är ju snart?
helt otroligt.
jag ska köpa en kamera på måndag kanske :')

hade ju tänkt en Nikon eller Canon men den här var tydligen bättre n den jag skulle köpa och billigare :p


i morgon ska vi ha en såndär pyssel dag i skolan :)
satt de blir bara lugn dag i morgon
mamma och ajg shoppade lite i dag detta blev resultatet

en vit tröja med fickor på baksidan och en sjal från charlings

/Sheila



Anonym

du blev snömulad idag:)

2009-12-17 | 15:13:40 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0