SHEILA REAGERAR!

ojoj , nu kokar de i huvudet på mej!

satt och läste en blogg för en liten stund sedan.
då börjar jag läsa ett inlägg om folk som skär sej?
den tjejen som har hand om denna blogg vet verkligen inte vad hon pratar om.
i den här texten påstår hon att dom som skär sej vill ha uppmärksamhet.
den tjejen vet nog inte hur de är att må riktigt dålig.
i dag är de otroligt vanligt att killar och tjejer skär sej otroligt tragiskt egentligen.
men detta beror ju inte på själva uppmärksamheten dom får utan att dom mår dåligt.
man skadar inte sej själv om man verkligen inte mår riktigt dåligt.
och de är väl ett ganska tydlgt tecken att man gör om man skär sej.
hur man kan få för sej att de är uppmärksamhet detta gäller kan jag heller inte fatta.
dom flästa man stöt på har ju inte vågat berätta för någon annan en en nära vän eller så.
den personen som skär sej går ju inte direkt runt och visar upp sina armar?
jag reagerar otroligt starkt på de här för att den tjejen som skrev detta kan verkligen inte fattat poängen att må dåligt.
de är inte så att man mår dåligt nån gång ibland utan alltid månad in månad ut.
och de gäller inte ett marsvin som dött utan något annat.
jag tycker de är fel att säga att de är uppmärksamhet detta handlar om!
att skära sej tror jag handlar om att man vill kolla om den smärtan man får av att skära sej är värre en den man redan har?

man är oftast tacksam för de man har!
men de är ju säkert något stort som fattas som man är ibehov av?




Anonym

man kan ju se olika på det och det stod faktiskt att jag tror vissa gör det !

2009-12-11 | 08:28:10 | http://selmaaengstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0