party lördag :)

dagen började runt 12.
gick upp och åt frukost runt tre kom julia.
satt och bara pratade lite , mamma gjorde sri lanka mat till oss.
runt sex åkte hela familjen förutom jag och julia till några.
vi åt och de var såklart jätte gott :)
började göra oss klara så gick vi kanske åtta till charlie.
typ tim och någon mer mötte oss.
när vi kom till charlie så började festen.
aah , mycket trevligt folk och drika kan ju alla räkna ut hur kvällen blev ^^
haha kom hem runt 12 i dag blir de nog en lugn dag


en bild från igår :)
ska nog iväg och rida saknar fayan :D

/sheila



HÄNI - dalarnas coolaste blogg

FRÅGESTUND I BLOGGEN! Fråga mig exakt VAD DU VILL, och jag lovar att svara så ärligt jag kan! Låter bra va? KÖRT HÅRT! Hugs :-) LÄNK SOM TAR DIG DIREKT TILL FRÅGESTUNDEN: http://hannamjonsson.blogg.se/2009/december/fragestund.html

2009-12-13 | 17:29:43 | http://hannamjonsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0