måndag 29 december

i dag gick jag upp runt 11 och gjorde mej i ordning.
de var meningen att jag skulle vara med tilda en stund och sedan träffa julia :p
men så säger julia att hon snart skulle vara i gävle.
tänkte att då kan jag träffa anton en stund och sedan vidare till julia :p
grejen var att de tog 6 timmar för henne att komma hem.
sen kom hon och olivia till anton runt 8 och så var vi där ett tag sen åkte jag bussen hem :)
i morgon drar jag olivia och julia till kungsberget och åker skidor får se hur detta blir ^^
men förmodligen en blöt dag med mycket skratt :)
får se om jag åker ner på stan en stund sen och kollar på lite kläder :)

dagens outfitt



hare gött

Elvira Eriksson

Snygg tröja:)

2009-12-30 | 17:38:26 | http://elviraes.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0