måndag 21 december

vaknade runt sju gick upp och gjorde mej iordning.
sen tog jag och elias bussen till gävle och sen vidare till jb mammas jobb.
va med på hennes lektion och sen så åkte vi och åt kina mat med josef paulina och gittan.
sen gick jag josef och paulina ner och kollade på mössor.
mamma och jag åkte runt och letade efter saker till julen osv..
men lite bilder under dagen.

     



ahaha , nu har jag lite andra saker att göra :)
i morgon ska jag till krykan och lyssna på mamma..
sen ska jag vara med julia :*
länge sedan nu tycker jag
men hare bra pusss

/sheila






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0