lördag 5/12-09

CHAAAA

mormor och morfar kom åt med dom och drog mej in till gävle :p
gick till anton och där va julia cornelia liam keneth eller hure stavas.
kollade på film med dom osså.
sen tog jag bussen hem och satte mej vid datorn.
i morgon ska jag ut och går och sen ska jag nog till valbo med mammsen! :)
får se om jag ska träffa någon^^



haha en risig bild dagens outfit:)


"jag tror fan jag älsakar dej men endå inte.
att jag är så osäker men endå så säker de skrämmer mej.
att du är så fin och vanlig i vissa lägen men så anorlunda i andra.
de skrämmer mej.
att ens älska de de skrämmer mej hur fan kan jag ha så starka känslor?"

/sheila






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0