jul bilder :p

ja som sagt vi var ju hos min moster igår den 23:e

först lite bilder fån den kvällen




det var outfiten :)


bilderna går att förstora genom att klicka på dom
   



   

julafton


outfiten

   

 

sådär ja :)
detta har tagit över en timma att få över dom pga att min dator är skapligt seeeg...
i morgon åker jag och min familj till edsbyn och ska hälsa på min mormor och morfar.
så under morgon dagen kanske de blir dåligt med uppdatering.
men mot kvällen ska jag försöka slänga in ett inlägg :)
men nu ska jag fortkätta kolla på filmen på kanal 3 ;)

puss och kram !

GOD JUL ALLA UNDERBARA LÄSARE! :D






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0