hahah inte enligt planer!

jaja , jag sa ju att de skulle bli dagens +/- musik osv.
jaja vi tar de efter jul!

nu tänkte jag iaf försöka lova att lägga upp den otroliga länken till julkalenden! :O
hahah bara jag som älskar den?
fått den fårgan av många varför jag kollar på julkalenden och är 13?
jo för att de är tradition alla år även fast den värkligen sög kuk nåra år så har man alltid kollat!
och de gäller även i år för mej!

nu är de så att jag missat två program och ska därför kolla i kapp!
men nu för er som missat hela alltet!

http://svt.se/2.120187/julkalendern_superhjaltejul
där kan ni klicka på vilken dag ni vill ha!

/sheila




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0