haha , otroligt nöjd :D

jaja , nu sitter jag och kollar på bilderna som är tagna i dag :)
oxh jag lär bara säga att jag är så otroligt nöjd med mitt köp av kamera.
de var som sagt som alla andra sa!?
mina kusiner deras pappa som oxå jobbar med detta och flera andra.
att jag skulle bli mer nöjd med sony 330 än en canon eos vad den du heter 500 eller nå sånt.
för de är värkligen så läste för en stund sedan en tjej som löpt den och inte vart så nöjd.
SONY är med kamera för minder pengar och canon bättre kamera för högre pris :p
vet inte varför jag skriver de här men kom bara på att tipsa er !
min kamera är jag otroligt nöjd med och den har tillräkligt men inställningar för mej och jag är otroligt nöjd.

nu ska jag lyssna på lite musik och sova i morgon bär de av till edsbyn :p


en sliten kvälls bild mina kära läsare ni har blivigt många fler har jag sätt och märkt jätte kul! :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0