cameran är borta...

ja jag som köpr nya bh:ar hittar ju såklart inte kameran..

dagen va riktigt tuff , hade jätte ont i huvve och mådde illa..
men stannade i skolan för att jag visste att ja skulle krya på mej.
efter skolan gick jag och julia med david och daniella ner på stan jag och julia kollade runt lite och sen gick vi till felicia !
runt 18.20 åkte jag hem och kollade på julkalenden ska försöka hinna att kolla i morgon bitti de här kan man ju såklart inte missa?
nu ska jag sova

orkar inte dagens -/+
och heller inte musik..

/sheila

måns erkers

Äntigen en kille som bloggar!

Läs min ganska svårkategoriserade blogg som ändå innehåller samma som alla andra! En 18årig killes liv med flickvän, kompisar, fester och andra saker som t.ex MTV jobb!

2009-12-03 | 02:46:41 | http://erkers.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0