av skrivning

nu orkar jag inte berätta om dagen de får bli i morgon..

nu vill jag bara skriva om känslor.....

att jag älskar dej så här otroligt mycket de visste jag faktiskt inte gick.
att de gör ont när jag måste gå ifrån dej.
att se på dej gör mej alldeles varm och de ger mej ork att fortkätta kämpa för de vi tror på.
för tilsammans klarar vi allt och då äre vi mot världen.
känner mej trygg i dina armar och vill inte släppa taget om dej.
har fan aldrig kännt så här för någon i mitt liv.
men om de känns så här då vill jag inget hellre en att fortkätta älska dej.
de är de finaste jag någonsin kännt...
jag vill somna i din famn och vakna upp i din famn
jag vill ha dina pussar på min hals.
dina händer om min kropp och dina ögon ljupt in i mina.
men ser du?
kanske inte perfect och kanske inte kan ge dej allt du behöver men jag skulle verkligen försöka.
för du värmer mej när jag fryser och reser me upp när jag inte klarar de själv.
du får mej att känna mej tillräklig för hela världen.
med dej skulle jag kunna lyfta berg.
men jag är inte perfekt.
inte du heller egentligen men för mej är du de.
de och lite till..
vill inte leva en till dag utan dina ord.
dina blickar dina kyssar.
vill allt de där och lite till..
den tjejen som en dag får dej är den lyckligaste på denna jord.
men vi båda vet vem du är och att de aldrig blir vi de vet vi redan.
för vi lever olika världar.
men du förstår mej endå.
du fick mej förstå att jag vill leva .
men utan dej blir jag osäker för jag vill inte leva utan dej.
du gör mej lycklig och jag vill göra dej lycklig.
men de blir aldrig vi för vi lever olika värladar.
men när de är vi är jag den lyckligaste för några timmar.
då du hållar om mej.
du kysser mej på halsen.

min sista önskan är att vi skulle lämna resten av världen och vara bara vi.
de var inte meningen de här.
jag menade inte att de har skulle bli som de blev.
skulle inte komma så här nära och känna allt de här.
och jag skulle inte bli kär i dej , men de blev jag.
tror även du vart de?

nu sitter jag här och försöker säga till mej själv att jag inte älsakr dej men vi båda vet att de var inte meningen de här och att jag blev kär i dej de var heller inte meningen ch att du älskar tillbacka var inte heller meningen.

men som du sa.
jag vill somna brevid dej med dina armar runt mej och vakna upp lika så.

jag tror jag blev kär i dej endå.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0