andra advent och r.i.p ♥

dagen började med att jag fick reda på att min gammel mormor dog i morse.
mormor och morfar åkte hem och jag satt bara hemma och kollade på tv.
sitter fortfarande och kollar på tv.
snart ska vi väl äta och sen ska jag nog sova.


dagens låt får vara till mormor gullie r.i.p ♥




jul kalenden avsnitt 6
http://svt.se/2.120187/julkalendern_superhjaltejul


"att sakna dej så här de gör ont.
jag har inte sätt dej och de gör ont.¨
att aldrig mer få se dej de gör ont.
men nu är du i himmelen och du mår bra.
hälsa gustav från oss alla här på jorden.
vi älskar och kommer alltid älska dej.
stanna kvar hos oss låt oss känna din närvaro"


/sheila





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0