478 kr och jag längtar hem :(

dagen började redan kl 08.08 av att min kära mormor väckte mamma för att hon va orolig att hennes katter skulle göra sönder luftmadrassen.
riktigt förbannad tar jag tag i hörlurana och somnar till musik.
mamma väkte mej en timme senare klädde på mej den nya tröjan som jag vissade för några veckor sedan har faktiskt inte använt den jag och beslutsångest men en tröja jag kommer använda mer.
runt halv tio drog jag och hela familjen till min farbror och lämnade pappa och brosorna där :p
mamma och jag åkte till bollnäs och handlade lite.
vi köpte 9  schampo flasker som är frisör schampo för 90 kr? WHAT?!
köpte tre tröjer , två armband hårspray styling saker två st.
två uttöjningar för 75 kr sammanlagt :o
helt otroligt.
åkte hem och åt middag med morbror kusinerna mormor och morfar.
sen nu har jag jätte tråkigt och längtar hem som fan!
jag hatar att vara här för de finns absolut inget att göra min äckliga dator funkar inte så jag kan inte hålla på att leka med bilder i photoshop..
helt enkelt FUCKING tråkigt............
NU LÄNGTAR JAG HEM och har endast handlat för 478 kr..

/sheila

ps: bilder på julklappa och annat jag handlat kommer när jag kommer hem i morgon...




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0